19 aug

Hej!

idag så har jag varit i nacka forum och shoppat lite kläder inför när skolan börjar så det tänkte jag ladda upp bilder på sen när jag har fotat dom :) sen så åkte jag och red och jag fick chiko han var rolig att rida men vi skrittade ju bara men det var endå kul jag och hanna hade lite roligt där bak i ledet vi körde pinnen jätte mycket jag red in i buskar för att jag skulle hämta pinnar och chiko ville ju gå med sina kompisar så han började nästan trava inte okej! Sen så när vi kom lite närmare stallet så började vi sjunga eller sjunga och sjunga det var mest skrik en som att sjunga aja man ska inte behöva sjunga när man rider så det gör inte så mycket men det var kul iallafall!

Nu sitter jag i mitt rum och bloggar har hög musik på det är galet nice :) ska väl äta snart och vi ska äta TACO och det ska bli super got :D:D:D 

Snart så kommer en ny haeder också så hoppas ni läser min blogg och jag ska blogga varje dag och sen så tänkte jag ha några tävlingar ni kan skriva en kommentar om vad för tävling ni vill ha :)


Nu ska jag fota mina kläder jag köpte i nacka idag så ni får se dom snart kram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0