21 aug

Hej!

Idag så har jag inte gjort så mycket vaknade vi halv tio kanske men jag skulle igentligen gå upp vid sex men min mobil är helt knäpp så! sen så gick jag och åt frukost sen så klädde jag på mig mina ridkläder sen så drog jag till stallet men innan jag kom till stallet så åkte jag till donken med mamma och köpte mat åt mig och min syrra :) sen så kom jag till stallet och då skulle hästarna in och då hjälpte jag till och sätta fast storhästarna sen så hjälpte jag också till att sätta fast ponnysarna och dom var helt vilda hästarna sprang fel och det var helt kaos!
Sen så hjälpte jag anna-karin och jessica när dom hoppade med att höja och sätta upp om någon rev men ingen rev så tur var! Sen så gick jag in i stallet och hjälpte maria och annika och mocka! sen så skulle Digra och marias häst Uptown Girl skulle löshopas och Digra hopade jätte bra och marias häst inte lika bra men det blev bättre och bättre för varje gång! Sen så gick vi in i stallet igen och hjälpte maria med lite små saker sen så fick vi sjus av maria hem :)

O nu sitter jag i mitt rum och bloggar men ska sova snart för jag ska till akvaria och sen se på Bilar två i 3D imorgon :D

Aja sov så gott alla bloggläsare :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0