Förlåt :(

Som ni kan läsa i rubriken så såger jag förlåt för att jag inte har bloggat på jätte länge men jag har först varit på ridläger sen så kom jag hem sen så dagen efter åkte jag till mormor och morfar och var där i två veckor så jag har inte haft något internet men nu ska jag försöka blogga varje dag men jag vet inte om det kommer bli så mycket för det är ju dom sista veckorna på sommarlovet och sen på mån kommer ju hästarna hem från betet så kommer jag ju vara i stallet hella nästa vecka :D det har man saknat att man vaknar på morgonen och cykla till stallet och borsta Dingo och vara med kompisar speciellt hanna :D

Aja idag har jag inte gjort så mycket först på morgonen så var jag på betet med annika :) det var kul att träffa alla hästar igen speciellt Dingo han kom fram till mig på en gång :) när vi skulle åka från ponnyhagen så kollade annika elen i staketet om det fans någon el i det men det fans det såklart inte så jag och annika tog ett varsit håll runt hagen och den är inte liten men det var inte trasigt någon stans så vi åkte upp till det där lilla torpet för att hämta ett nyt batteri och så åkte vi tillbaka till ponnyhagen och satte tillbaka det och så kollade jag om det fanns el i staketet och det fans det  :)

Sen så var jag med mina kusiner så vi åkte och badade :) jag har blivit brun :D:D

Aja nu ska jag gå och lägga mig :)

 Ni får en bild på Dingo :D

Hejdå nu ska jag gå  :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0