Hos Amanda ( orangetangen )

Tja!

igår så åkte jag till stallet vid halv fyra och jag är stolt för jag cyklade till stallet på tre minuter och det brukar ta tio min ígentligen xD Och amanda skulle möta mig men hon var ju så jävla seg så när jag nästan var vid stallet började hon cykla men då var jag ju redan framme och få fick hon ju vända det blev inte så långt hon cyklade xD
Sen så gick vi upp och åt midda sen så red amanda killen :) Sen så cyklade vi hem så sov jag hos henne najs najs xD vi skulle ha dygnat men det gick inte så bra vi hade köpt cola och godis men vi drack bara ett glas vi kollade på gustav men då blev vi så trötta så efter en timme så gick vi och la oss och pratade sen så somnade vi:)



Idag så vaknade vi vid ungefär vid halv åtta haha vi sov inte så länge xD Sen så gick vi ner och åt frukost sen så spelade vi ett jätte roligt spel :) sen så gick vi ner och åt lunch:) och nu sitter jag här vid amandas data och bloggar :)

Ni måste bli bättre på att kolla på min blogg och kommentera :)

Ni får skriva en kommentar vad ni tycker jag ska göra för tävlinga och vad jag ska skriva om :)

Aja nu ska jag gå :D



PS: hej, orangetangen här, skulle bara villja säga att Madde heter CHIMPANSEN(!!) så börja kalla henne det nu, Haajjdåå :D:D


Kommentarer
Therese Johansson

Hej, superfin blogg! :D



Frågestund på bloggen! Kmntera med en eller flera frågor som du vill ha svar på så är du supergullig! :)



http://teamjohansson.beldo.se

2011-08-19 00:42:05
URL: http://teamjohansson.beldo.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0