Tja tja!

Tja!

Vad har ni gjort idag då jag har varit med en kompis och vi spelade kort sen så gick vi ner till min farmor och farfar och bada i deras pool det var nice!
Men när vi var där kom en JÄTTE STOR BROMS den var inte lite precis den var svart också såg det ut som iallafall den var jätte äklig så vi var under vattnet jätte länge!! Sen så gick vi hem och hade vatten krig eller vad man ska säga vi hade en hinderbana med vatten! Sen så skulle hon åka hem så då stog min mamma och hennes mamma och prata!
Sen så har jag packat eftersom jag ska på ridläger på lördag och då måste jag börja packa! Är det några av er som ska till Grällsta eller någon annan stans?

Sen dan efter jag kommer hem ska jag till mormor och morfar själv!
Jag åker med min syrra ner till dom efter som hon bor där nere hos sin kille!

Aja nu ska jag chilla framför teven!

Ha det så bra!!

 Ni får en bild på Victoria och Daniel när dom gifte sig! Foto:av mig själv så ni får inte ta bilden!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0