Tja tja!!

Välkommen till min nya blogg maddelundiins!

I den här bloggen kommer jag skriva om min vardag och vad jag gör på fritiden!
Ja som ni kanske förstår så heter jag madde jag är 14 år!
Mina intressen är hästar och kompisar och sen så går jag på simning också!
Jag rider en ggr i veckan sen så är jag i stallet mycket också! Jag simmar 3 ggr i veckan!
Sen resten av dagarna så är jag med kompisar! Jag har en annan blogg också och den har jag med min kompis i stallet och bloggen heter www.maddeohanna.blogg.se så jag tycker ni ska kolla in den också där ska jag försöka blogga på också!



  Ni får en bild på mig och min sköthäst Dingo!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0